Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu im. Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie w dwóch specjalnościach: oligofrenopedagog i tyflopedagog. Absolwentka Studiów Podyplomowych UMCS w Lublinie kierunek – wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. W pracy pedagogicznej realizuje innowację pedagogiczną „Dary zabawy” (Froebel). Systematycznie podnosi swoje kwalifikacje m.in. w zakresie alternatywnych metod komunikacji – kurs, „Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne” – warsztaty UMCS, „Kinezjologia Edukacyjna” – warsztaty UMCS, „Dzieci i Młodzież z Niepełnosprawnością” – transdyscyplinarna konferencja KUL, „Wielozmysłowe poznanie na pierwszych etapach edukacji” – szkolenie – Wydawnictwo Nowa Era. Od 16 lat pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi. Dzięki niezwykłej delikatności i właściwemu podejściu do dzieci szybko zyskuje ich zaufanie i sympatię.