| 6.30 – 8.15 | Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne, gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. Praca indywidualna z dzieckiem. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci. |
| 8.15 – 8.30 | Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania. |
| 8.30 – 9.00 | Śniadanie. |
| 9.00 – 10.30 | Zajęcia edukacyjne, będące realizacją wybranych i dostosowanych treści z Programu Wychowania Przedszkolnego. |
| 10.30 – 11.30 | Przygotowanie do wyjścia na spacer – czynności samoobsługowe w szatni.Pobyt na spacerze, placu zabaw – zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze. |
| 11. 30 – 12.00 | Obiad |
| 12.00– 12.15 | Czynności higieniczne po obiedzie, mycie zębów. |
| 12.15 – 12.45 | Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej. |
| 12.45 – 13.30 | Zajęcia grupowe zorganizowane; ruchowe, muzyczne, sensoryczne. |
| 13.30 –14.00 | Podwieczorek. |
| 14.00 – 16.30 | Zabawy dowolne, gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp.Praca indywidualna z dzieckiem. Rozchodzenie się dzieci. |