6.30 – 8.15 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne, gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. Praca indywidualna z dzieckiem. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci. |
8.15 – 8.30 |
Czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania. |
8.30 – 9.00 |
Śniadanie. |
9.00 – 10.30 |
Zajęcia edukacyjne, będące realizacją wybranych i dostosowanych treści z Programu Wychowania Przedszkolnego. |
10.30 – 11.30 |
Przygotowanie do wyjścia na spacer – czynności samoobsługowe w szatni.Pobyt na spacerze, placu zabaw – zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze. |
11. 30 – 12.00 |
Obiad |
12.00– 12.15 |
Czynności higieniczne po obiedzie, mycie zębów. |
12.15 – 12.45 |
Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej. |
12.45 – 13.30 |
Zajęcia grupowe zorganizowane; ruchowe, muzyczne, sensoryczne. |
13.30 –14.00 |
Podwieczorek. |
14.00 – 16.30 |
Zabawy dowolne, gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp.Praca indywidualna z dzieckiem. Rozchodzenie się dzieci. |