Absolwentka KUL na kierunku Psychologia o specjalności Psychologia kliniczna, osobowości, zdrowia i psychoterapii. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwojowymi w WSEI w Lublinie oraz Terapię poznawczo- behawioralną dzieci i młodzieży, a także Neuropsychologię kliniczną dziecka w Centrum CBT w Warszawie. Odbyła kursy i szkolenia z zakresu diagnozy rozwoju intelektualnego, diagnozy i terapii zaburzeń psychicznych i rozwojowych, terapii i edukacji dzieci z ASD, treningu umiejętności społecznych, terapii neurobiologicznej, terapii dzieci z problemami emocjonalnymi i behawioralnymi Metodą Kids Skills- Dam Radę. Posiada uprawnienia do prowadzenia terapii funkcji wykonawczych. Ukończyła I i II stopień komunikacji alternatywnej Makaton oraz I stopień języka migowego. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z autyzmem.