Absolwentka Pedagogiki o specjalności Psychopedagogika specjalna z logopedią na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Ukończyła studia podyplomowe z Oligofrenopedagogiki , Edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz Edukacji i terapii osób ze spektrum autyzmu z elementami integracji sensorycznej. Odbyła liczne kursy dotyczące pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu oraz szkolenia: Program TEACCH w pracy z dzieckiem autystycznym, Trening Umiejętności Społecznych dzieci i młodzieży. AAC – alternatywne i wspomagające metody porozumiewania się prowadzone przez Stowarzyszenie na rzecz Propagowania Wspomagających Sposobów Porozumiewania się – Mówić bez Słów. Uczestniczyła w konferencjach m.in. Międzynarodowej Konferencji “Autyzm bez przemocy”. W swojej pracy kładzie duży nacisk na rozwój dziecka z autyzmem poprzez zabawę oraz koncentruje się na metodach i technikach wspomagających usamodzielnianie dziecka z ASD.