Neurologopeda, surdologopeda – absolwentka Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z wadami wymowy, zaburzeniami mowy i komunikacji. Od kilku lat prowadzi zajęcia terapeutyczne dla dzieci z autyzmem. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe: w zakresie neurologopedii, surdologopedii oraz wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka. Ukończyła liczne szkolenia i uzyskała uprawnienie do wykorzystywania narzędzia diagnostycznego m.in. Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego. Ukończyła specjalistyczne szkolenie kwalifikacyjne uprawniające do prowadzenia badania słuchu z wykorzystaniem Screeningowego Audiometru Tonalnego (SAT). Uczestniczyła w różnych szkoleniach i warsztatach z zakresu zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych, wspomagania rozwoju dziecka poprzez różne formy zabawy, terapii i edukacji, diagnozy i wspomagania dzieci ze spektrum autyzmu, wspomagania rozwoju mowy u dziecka z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej, zaburzenia mowy u dzieci ze schorzeniami neuropsychiatrycznymi, diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych, inspiracjach logorytmicznych, metodzie śmiechoterapii, technikach i ćwiczeniach relaksacyjnych w pracy terapeuty, wykorzystywanie AAC na różnych etapach życia, diagnozy i terapii na rzecz dziecka krzywdzonego. Brała udział w licznych konferencjach dotyczących autyzmu. Sądzi, że najlepszą metodą jest zawsze ta, która najlepiej pomaga. Najważniejsze jest indywidualne podejście, zdolność uważnego śledzenia, kierowania emocjami, trzeźwość życiowa, troska oraz zapewnienie poczucia bezpieczeństwa.