Absolwentka fizjoterapii w obszarze nauk medycznych i nauk o zdrowiu oraz nauk o kulturze fizycznej. Prowadząc indywidualną rehabilitacje ruchową zdobywała doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim, umiarkowanym i znacznym ze sprzężoną niepełnosprawnością oraz dziećmi z autyzmem. Ukończyła szkolenie w zakresie Integracji Sensorycznej w Spektrum Autyzmu , kurs Terapii Integracji Sensorycznej I stopnia (Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej ) oraz Neurorozwojową Diagnostykę i Rehabilitację Niemowląt i Dzieci. W dalszym ciągu podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w kursach i szkoleniach. Celem pracy jest zapewnienie dziecku niepełnosprawnemu poczucia uznania i akceptacji. Wspomagając rozwój indywidualny dziecka , dąży do uzyskania jego niezależności w funkcjonowaniu w życiu codziennym.